HTML

jgs

Friss topikok

Linkblog

Főzőcske

2009.02.21. 11:03 jgs

Mostanában rákaptam, hogy hétvégente főzőcskézek. Egyrészt szeretnék némi segítséget nyújtani odahaza, ha már a takarításban, hólapátolásban nem tudok, másrészt viszont szeretném levezetni azokat az energiáimat, amelyeket nyáron a kerti melóval, ásással, fűnyírással, gazolással, és hasonlókkal vezetek le. Ráadásul most a hó miatt egyébként is be vagyok zárva, így idehaza kell valami olyan tevékenységet találni, amivel valami "hasznosat" tudok tenni.

Mindenesetre itthon nagyon támogatólag állnak ehhez a mostani hóbortomhoz, még a múltkor jól elcseszett barackos pulyka is elfogyott (na jó, végülis ízre nem vót rossz, csak a látvány hagyott némi kívánnivalót maga után, meg a barack főtt túl).

Ma pl. borscs van, amiről őszintén szólva gőzöm nincs, milyennek kellene lennie, mer' sose nem ettem, de végülis egy erős cékla-ízesítésű zöldséges húsleves lett, ami nekem ehetőnek tűnik. Hozzá orosz hússaláta (hogy megmaradjanak a szlávos ízek), ami szerintem jó lett azon kívül, hogy még mindig túl "férfias" darabkákat vágok a hozzávalókból, a többiek nem tudják egy falatra lenyelni a krumplit meg a tojást. Ezen még fejleszteni kell.

Nagyon várom már a nyarat, amikor lehet majd grillezni vagy bográcsozni a kertben. Múltkor nagyon jónak tűnő grill-recepteket néztem ki, és nyáron már lesznek friss zöldségek is, nem csak az üvegházi, mint télen.

Szóval: nyamm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jeges.blog.hu/api/trackback/id/tr17956229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása