HTML

jgs

Friss topikok

Linkblog

Lost

2008.11.27. 19:55 jgs

Nem könnyű elveszíteni valakit. Főleg nem könnyű közeli családtagot elveszíteni. Főleg nem könnyű úgy elveszíteni valakit, hogy az a saját döntése. Főleg nem könnyű úgy elveszíteni közeli családtagot, hogy meg sem hallgat. Egy pillanatig sem öröm, hogy én voltam az utolsó.

Fura az élet: az ő hibáiból tanultam a magam hibáiról a legtöbbet. A botlásai építettek, az ő életének hibáit kerültem, mióta saját tudatom van. Ez volt az utolsó azt hiszem, bár nem értem, miért kellett, hogy így történjen.

Sajnálom, ami történt, mert tudom, hogy szenved, de nem tud megbocsátani magának. Harcban áll a világgal, bár már végképp nincs miért, nincs kiért. A benne dolgozó önutálat elérte, hogy ne legyen. Mások megbocsátanának, de ő magának nem tud, soha nem is tudott, mióta ismerem.

Ha megtehetném, megtenném, de nem tudok neked saját magad helyett megbocsátani.

Ha hagytad volna, előttem már sokan mások is megbocsátottak volna.

 

A megbocsátás a legnagyobb áldás.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jeges.blog.hu/api/trackback/id/tr99791996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása